Nasze zasady dotyczące wysyłki żywych zwierząt
Jak to działa?
- Gady wysyłamy za pomocą firmy kurierskiej specjalizującej się w przesyłkach zwierząt na terenie dużych miast w Polsce.
- Wysyłka za pomocą ZOO Kurier realizowana jest w ciągu 24h. Zamówienie złożone po godzinie 12:00 zrealizowane będzie dnia następnego. Kurier dostarcza paczkę następnego dnia w przedziale czasowym od 10:00 – 16:00
- Po wpisaniu kodu pocztowego odbiorcy strona zamówienia pokaże możliwość wysyłki za pomocą opcji ZOO Kurier.
- Zwierzęta wysyłamy w specjalnie do tego przygotowanych styropianowych pojemnikach wraz z heat packiem, który utrzyma ciepło na 40H!
- Cena wysyłki zawiera opakowanie wraz z heat-packiem.
- Jeśli Twój kod pocztowy nie jest zlokalizowany w obrębie działania firmy kurierskiej, skontaktuj się ze sklepem pod adresem sklep@turtles. pl lub zadzwoń pod nr telefonu 791_003_135 postaramy się zorganizować możliwość wysyłki.


Nasze zasady dotyczące wysyłki artykułów terrarystycznych
Jak to działa?
- Prowadzimy sprzedaż wysyłką artykułów terrarystycznych za pośrednictwem firmy Inpost, DPD oraz UPS. Rodzaj przesyłki i jej koszt uzależniony jest od wartości koszyka oraz od produktów w nim się znajdujących.
- Zamówienia powyżej 150zł wysyłamy gratis, jednak nie dotyczą one artykułów o dużych gabarytach np. szklanych terrariów.
- Duże szklane terraria wysyłamy tylko na palecie. Strona sama udostępni wybraną opcję dostawy jeśli w koszyku znajdzie się taki produkt. Przed wysyłką prosimy o kontakt, aby potwierdzić czy jest możliwa.
- Zamówienia można również odbierać osobiście w naszym magazynie zlokalizowanym w Poznaniu przy ul. Ostrowskiej 300
- Przed odbiorem osobisty prosimy o kontakt


Nasze zasady dotyczące zwrotów
Jak to działa?
- Zachęcamy Państwa do odbioru zwierząt osobiście w Poznaniu. Należy jednak pamiętać, że nie przyjmujemy zwrotów zwierząt.
- Wszelkie inne zakupione przez Państwa akcesoria do terrarium przez Internet można zwrócić w ciągu 14 dni na koszt kupującego.
- Towar musi być oryginalnie zapakowany i nie nosić śladów użytkowania.
- Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy
- Formularz do zwrotu do pobrania tutaj
Zasady reklamacji
Informacje, z którymi musisz się zapoznać
- Stosując się do nowelizacji ustawy o prawach konsumenta, reklamacja towaru jest rozpatrywana z tytułu rękojmi. Wszystkie akcesoria wyposażenia terrarium podlegają reklamacji na podstawie dowodu zakupu.
- W przypadku zwierząt, dopełniamy wszelkich starań by były one zdrowe i w dobrej kondycji. Odchowujemy je od urodzenia stosując najlepsze żarówki metahalogenowe oraz zbilansowaną dietę bogatą w witaminy. Nasze żółwie są dobrze wybarwione, mają naturalne przyrosty i utwardzoną skorupę. Są w dobrej kondycji. W związku z tym reklamacji na zwierzęta nie przyjmujemy.
Masz pytania?
Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!