Zasady sklepu

Nasze zasady dotyczące wysyłki żywych zwierząt

Jak to działa?

  1. Gady wysyłamy za pomocą firmy kurierskiej specjalizującej się w przesyłkach zwierząt na terenie dużych miast w Polsce.
  2. Wysyłka za pomocą ZOO Kurier realizowana jest w ciągu 24h. Zamówienie złożone po godzinie 12:00 zrealizowane będzie dnia następnego. Kurier dostarcza paczkę następnego dnia w przedziale czasowym od 10:00 – 16:00
  3. Po wpisaniu kodu pocztowego odbiorcy strona zamówienia pokaże możliwość wysyłki za pomocą opcji ZOO Kurier.
  4. Zwierzęta wysyłamy w specjalnie do tego przygotowanych styropianowych pojemnikach wraz z heat packiem, który utrzyma ciepło na 40H!
  5. Cena wysyłki zawiera opakowanie wraz z heat-packiem.
  6. Jeśli Twój kod pocztowy nie jest zlokalizowany w obrębie działania firmy kurierskiej, skontaktuj się ze sklepem pod adresem sklep@turtles. pl lub zadzwoń pod nr telefonu 791_003_135 postaramy się zorganizować możliwość wysyłki.

Nasze zasady dotyczące wysyłki artykułów terrarystycznych

Jak to działa?

  1. Prowadzimy sprzedaż wysyłką artykułów terrarystycznych za pośrednictwem firmy Inpost, DPD oraz UPS. Rodzaj przesyłki i jej koszt uzależniony jest od wartości koszyka oraz od produktów w nim się znajdujących.
  2. Zamówienia powyżej 150zł wysyłamy gratis, jednak nie dotyczą one artykułów o dużych gabarytach np. szklanych terrariów.
  3. Duże szklane terraria wysyłamy tylko na palecie. Strona sama udostępni wybraną opcję dostawy jeśli w koszyku znajdzie się taki produkt. Przed wysyłką prosimy o kontakt, aby potwierdzić czy jest możliwa.
  4. Zamówienia można również odbierać osobiście w naszym magazynie zlokalizowanym w Poznaniu przy ul. Ostrowskiej 300
  5. Przed odbiorem osobisty prosimy o kontakt

Nasze zasady dotyczące zwrotów

Jak to działa?

  1. Zachęcamy Państwa do odbioru zwierząt osobiście w Poznaniu. Należy jednak pamiętać, że nie przyjmujemy zwrotów zwierząt.
  2. Wszelkie inne zakupione przez Państwa akcesoria do terrarium przez Internet można zwrócić w ciągu 14 dni na koszt kupującego.
  3. Towar musi być oryginalnie zapakowany i nie nosić śladów użytkowania.
  4. Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy
  5. Formularz do zwrotu do pobrania tutaj

Zasady reklamacji

Informacje, z którymi musisz się zapoznać

  1. Stosując się do nowelizacji ustawy o prawach konsumenta, reklamacja towaru jest rozpatrywana z tytułu rękojmi. Wszystkie akcesoria wyposażenia terrarium podlegają reklamacji na podstawie dowodu zakupu.
  2. W przypadku zwierząt, dopełniamy wszelkich starań by były one zdrowe i w dobrej kondycji. Odchowujemy je od urodzenia stosując najlepsze żarówki metahalogenowe oraz zbilansowaną dietę bogatą w witaminy. Nasze żółwie są dobrze wybarwione, mają naturalne przyrosty i utwardzoną skorupę. Są w dobrej kondycji. W związku z tym reklamacji na zwierzęta nie przyjmujemy.

Masz pytania?

Odpowiemy najszybciej jak to możliwe!